LIVE WILD!!!!


Starts with the DREAM, Ends with the DREAM
只要是您赐予我的命运,我都愿意屈服—— I wonder why my tears won't stop
You just treat me like a game, and I lose

2010年6月9日星期三

三天的工作营结束了
心情至今却依然平静不下来
有点烦躁,有点感触,有点伤感?
感觉有点像离开初一C的那时候
这种感觉却让我很怕
是否我从上一年就真正的成熟了
开始对每一样自己真心付出的东西动心
未来会怎样我不懂
但是不想承认的是
我想可能2010年结束后,我始终会有点感触,伤感
习惯真的是一种可怕的东西
就算是三天的工作营
却可以让自己的心这么的不平静
是因为工作营还是里面的人物呢。。。
虽说是一群新认识的朋友
但是我们可是连名字都不懂的呢,称呼也就只有eh,喂的

说回去了,习惯是很可怕
是啊是啊,不过是连续三天的camp
三天后却感觉好像有点不自在
我很怕呢,很怕如果我离开初二A后真的会出现一年前的感情
我对自己守承诺是不能对任何东西有任何留恋的呢
人类的感情真的很麻烦。。。
唉,现在一直在想工作营里发生的搞笑事件

Oh ya, forgot to mention...
There is now about 3-5 boys in my house?
I didn't really counted it...
They are sleeping here tonight, so pls note that man!
Argh,want to punch them in their faces!
3 hours had already passed and I didn't even get to look in their faces....
So, until now I don't even know how they look....

Oh ya, here are some song to recommend
Justin Bieber- one time & one less lonely girl

没有评论: