LIVE WILD!!!!


Starts with the DREAM, Ends with the DREAM
只要是您赐予我的命运,我都愿意屈服—— I wonder why my tears won't stop
You just treat me like a game, and I lose

2011年11月18日星期五

超级大白痴

我觉得我就像个白痴一样
我以为我的狂热可以跟他比
原来都是我一厢情愿
这种不甘的心情
真讨厌
竟然用这句话来骂我
我开始对我这个宅女的身份失望了
尤其还是被单恋?着的人骂
切,超讨厌他啊,可是还是忍不住在意他

Emily, I think I'll take back my words
I guess I still have feelings for some damn stupid guy

没有评论: